En aquesta fase, podem dir que hi ha 3 sub-fases:
2.1) PREPAREM LA MIRADA: Es realitzarà un qüestionari a tot el professorat, monitors de menjador i personal PAS de l’escola i s’explicarà als mestres com ajudar als alumnes a col·laborar en el projecte.
2.2) OBSERVEM EL PATI: S’analitzarà el pati, es farà un mapa de recorreguts, s’observaran les característiques del pati i farem l’exploració de l'entorn.
2.3) ESCOLTEM L'ALUMNAT. Se’ls farà partícips del projecte a través d’un
qüestionari i a través d’un mapa que hauran d’omplir quan tornin de la seva estona de pati.
Amb aquesta recollida de dades podrem extreure i analitzar la informació amb els objectius de:
-Conèixer quina percepció́ espacial tenen els nens i les nenes del pati
-Conèixer quina és la configuració́, la distribució́ i els usos assignats del pati
-Si existeix segregació́ i dominació́ de gènere als espais
-Identificar les àrees d’ocupació́ de l’espai
-Crear mapes de recorreguts
-Fer una exploració́ de l’entorn de l’escola
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada